torstai 12. joulukuuta 2013

#12

 "Miten sinä voit.. tietää?", kysyin ja ääneni tuntui vieraalta.
Sam hautasi kasvonsa käsiinsä ja näytti hetken aikaa todella surkealta.
  
Sam puhui kämmenilleen kertoessaan koko tarinansa:
"Minä oli toinen niistä pojista, tiedän että muistat.
En koskaan halunnut mukaan, mutta en uskaltanu sanoa vastaan.
Tiedän, että satutimme sinua.
Kaikki nämä vuodet olen miettinyt, miten sinä voit.
Sitten näin unta, että hyppäsit sillalta koskeen,
heräsin omaan huutooni enkä voinut enää vain miettiä.
Minun oli etsittävä sinut ja kun viimein löysin,
en tiennyt mitä sanoa. Olin hetken luonasi, silloin kun alkoi sataa,
lähdin pois, ja nyt, etsittyäni sinua kaikki nämä päivät.. Olen täällä."

Sam katsoi minua kasvoillaan ilme, jota en osannut tulkita.
En tiennyt, mitä ajatella.

"Anna minun auttaa sinua."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Älä epäröi - kirjoita!